Carina

Hår, del 2

Kategori: Inne

Varning för otäcka bilder!

Hår för med sig en annan sak också.
Det fastnar i vattenlåset.
Det är ju rätt smidigt att bara spola undan det.
Ungefär som att sopa skiten under mattan.
Man ser det inte - förrän efter ett tag.
Eller rättare sagt så syns det inte så mycket då heller men man märker det
när man får ett fotbad på köpet när man står i duschen.

Det var alltså dags att göra nåt åt saken.
Av någon outgrundlig anledning så har det blivit min uppgift.
Stefan kan ta itu med tvättställ (det gjorde han i somras) men golvbrunnen överlåter han såå gärna.
Ja, ja. VVS-aren kan ju behöva lite praktisk erfarenhet också.


Ser väl inte så äckligt ut?


Hoppsan får nog ändra uppfattning.


Efter att ha borstat och spolat
(Pst. Det är Stefans tandborste. Ni säger väl inget)


Nog ser det lite fräschare ut!

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2010-12-11 | 18:39:38
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Hur har det gått med ryggen?



    Du skrev att håren syntes genom strumpbyxorna..hm..jag kan berätta något värre. Om man fryser så kryper de liksom ut och så blir det lurvigt på utsidan:)



    Skulle behöva skura min brunn med, man jag tycker den är så läskig:S



    Lagt upp receptet nu på whiskykakan, den har varit en tradition i vår familj sedan jag var liten. Så gillar ni frukt/julkakor tycker jag ni ska prova.

Kommentera inlägget här: