Carina

Körigt

Kategori: Vardag

Idag var jag ledig.
Skulle försöka städa undan här hemma inför julen.
Fast jag höll på hela dagen så blev det inte så mycket gjort.
Inte så mycket som jag hade velat i alla fall.

Det fortsätter att snöa och snöa.
Bella har fått praktik i Nyköping och då måste hon ta bilen dit.
Hon är inte alls pepp på att köra i vintervädret.
Imorgon tar jag bussen till jobbet och sen åker vi tillsammans hem när Bella slutar vid 18-tiden.
Eller inte hem för vi ska åka och hälsa på mamma direkt efter jobbet.
Vill hinna träffa henne en stund innan jul.



På onsdag vet jag inte hur det blir.
Kanske kan jag börja senare då så att vi kan åka tillsammans både dit och hem
Och sen är det dan före doppardan.
Då försöker jag nog åka hem tidigare och Bella får åka med Stefan hem.
Dom slutar båda vid 18.

Känns som det blir köriga kvällar fram till jul så kanske vi inte ses här förrän på juldan eller nåt sånt.

Nu ska jag bara bestämma mig för vilken buss jag ska ta imorgon bitti.
5.49 eller 6.26?
Eftersom jag ska vara kvar ända till 18 så lutar det åt den senare.
Men samtidigt måste jag gå ifrån jobbet eftersom jag ska på hälsokontroll och då försvinner det tid där.
Och så blir det kanske nån timme kort på onsdag och torsdag.
Får nog kanske ta den tidiga i alla fall.
Ska tänka på det medans jag borstar tänderna.

GOD NATT!




KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2010-12-20 | 22:40:24
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Önskar dig en god jul!

  • emina -konst & kreativitet- säger:
    2010-12-22 | 09:27:37
    Bloggadress: http://eminacreations.blogg.se/

    SV: Ja jag tyckte att hon förtjäna en tavla, superkul att höra att hon blev glad! Du har en fin dotter på alla sätt :)

Kommentera inlägget här: