Carina

Lördagspyssel

Kategori: Vardag

Det har inte blivit så mycket gjort idag heller.
Ryggen gör sig påmind och jag började med att ta ett par värktabletter.
Är inte så mycket för det men ville få musklerna att slappna av.
Och det hjälpte. Jag har inte känt av den så mycket idag.
Men har varit rätt snäll mot den också.

Var ute en stund och rätade upp utegranen som hade kommit på sniskan efter blåsten igår.
Och så satte jag röda band i enriskransen som jag fick vid tjejfesten för 2 veckor sen.
Ja, jag vet att jag är seg men har glömt köpa band.
Tog också bort lite snö med hjälp av snösläden.
Sen fick Stefan skotta undan det jag körde ihop.
Bra teamwork va?



Har skjutsat Bella till Forssjö där hon skulle på 20-årspartaj.
Ska hämta henne inatt nångång i Katrineholm.
Dom skulle ut senare på kvällen.
Passade på att svänga förbi mamma.
Men hon var inte hemma.
Men jag hade nyckeln med och lämnade en kasse med klappar som ska till kottarna. (Syrrans barnbarn).

Sen har det bara varit lugnt här hemma.
Maten var enkel idag.
Försöker rensa ur frysen så det blev biff med rödvinssås som var rest sen tidigare.
Blev också ett par lövbiffar som jag fyllde med vitlöksost.
Gjorde rösti till. Gott, gott.
Och så vatten att dricka för min del. Ska ju ut och köra senare.

Nu ska jag fixa lite mer med nya boken i spelaren. La bara in första skivan igår och den är snart slut.
Sen blir det att sova en stund innan jag ska ge mig ut på vägarna igen.

KOMMENTARER:

  • Agnieszka-2barnsmorsan säger:
    2010-12-12 | 14:49:13
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Ja det var de verkligen=) Dansade, klappade händerna och åt ostbågar omvartannat:)

  • Mary säger:
    2010-12-12 | 15:07:37
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Åhh..tänk om jag kunde hitta lika goda saker när jag rensar frysen! Här hittar man på sin höjd blodpudding.

Kommentera inlägget här: