Carina

Fredagslyx

Kategori: Allmänt

Igår var det min uppgift att handla. Det är skillnad att handla när det bara är Stefan o jag och inga barn. Just nu känns det som det var länge sen det var en lugn helg med bara vi två utan något speciellt som händer. Jag gillar sådana helger. Få lite gjort här hemma och sen hinna ta det lite lugnt också. Är nog en rätt tråkig person. Jag unnade mig i alla fall lite fredagslyx.


En bukett tulpaner och en tidning

Stefan brukar ofta nämna White Lady och jag överraskade honom med en. Hade tänkt på det hela veckan. Kände mig så dum i söndags när jag kom hem från Västerås. Han var så glad över att jag kom hem och det kändes som jag inte riktigt kunde ta emot hans kärlek just då. Vet inte vad det var som hände men blev nog bara så överraskad över hans känslor. Men så lyckades jag förstöra det hela igen igår kväll när jag kommenterade storleken på hans tårtbit. Varför kan jag inte bara knipa käft?

White Lady

Nu idag känns det åter igen som om jag säger fel saker eller gör fel grejer. Hoppas ändå på att det blir en bra helg. Men är det alltid jag som gör fel???

KOMMENTARER:

  • syster säger:
    2010-02-07 | 18:49:43

    Jag som trodde att White lady var en drink, hänger inte med på drinknamn. Lever kvar med Gröna hissen, San Fransisco o.dyl. Men det ser ut att vara en JÄTTEsmaskig tårta!!!!

Kommentera inlägget här: