Carina

Kakbak

Kategori: Allmänt

Idag skippade jag träningen. Bestämde mig för det redan igår eftersom jag insåg att tiden helt enkelt inte räcker till så som man skulle vilja. Och idag kändes det helt rätt eftersom jag känner mig fruktansvärt seg i hela kroppen.

Men ikväll har jag varit effektiv. Har bakat 3 sorters kakor så nu finns det bullar o kakor till främmat på söndag. Det blev det gamla vanliga, Kokoskyssar och Kolakakor. Och så fick jag för mig att göra Havreflarn men de blev inte som jag tänkt mig. Hade velat ha dom tunnare men de får duga ändå.
Ska göra snoddas (kärleksmums) också men det får bli imoron eller på lördag.



















Nu ska jag borra de sista hålen i köksluckorna så jag kan städa undan i Bellas rum sen. På lördag kommer 3 av tjejerna hem och kanske vill Bella sova i sitt gamla rum. Finns visserligen bara ett skrivbord där nu men kan ju bära in extrasängen. Men kanske väljer hon att sova i Erikas rum eller i soffan i TV-rummet.

KOMMENTARER:

  • Nina säger:
    2015-02-17 | 14:56:02

    Hej! Jag letade igår efter mitt gamla recept på kokoskyssar, men har inte hittat det. Aargh! Kan man få det av dig? Mvh, Nina

Kommentera inlägget här: