Carina

Köket

Kategori: Inne

Arbetet i köket går sakta frammåt. Hantag på lådor och luckor börjar komma på plats. Har tänkt skruva fast de sista idag. Fast jag tror det fattas några skruvar. De som följde med är för långa till luckorna som sitter på överskåpen så Stefan hjälpte mig igår och letade fram några andra men det saknas tydligen några.

Sen i mars ska jag fixa till bänkskivorna och försöka få dit några hyllor mellan överskåpen. Vi har också pratat om attt sätta några spottar under skåpen.

Det har tagit fasligt lång tid men jag känner mig ändå nöjd. Bjuder på en bild på några lådor och skåp. Bänken får ni inte se för där är just nu världens röra. Sen när allt blir klart gäller ju att hålla det undanplockat och snyggt. Det blir nästa utmaning.

KOMMENTARER:

  • A säger:
    2010-02-25 | 10:18:27

    Bra gjort! Vad fint det blir. Nästan likadana handtag som vi har.

  • syster säger:
    2010-02-25 | 17:39:22

    syns att det är gediget arbete. Verkligen snyggt!!!!

Kommentera inlägget här: