Carina

Lite tid över

Kategori: Motion

Vet att jag varit dålig på att uppdatera men känns som den lilla tid som finns ska räcka till så mycket annat också.
Och så har det varit dåligt med bilder.

Idag har jag varit och tränat i Broby med mina grannar. För ett par veckor sedan fick kameran följa med. Just den gången var vi ovanligt många. Några fastnade på bild.


Gummröra

I övrigt så är motivationen så där just nu. Lite godsaker har åkt ner i magen den här veckan. Men jag försöker äta förståndigt i övrigt och hålla igång med jympa, lunchpromenader och styrketräning. Förra veckan när jag var förkyld så blev det lite dåligt med det.


Lunchpromenaden idag

Den här veckan införde tjifen något nytt.


Fruktkorg

Varje måndag (eller var det tisdag) så får vi en fruktkorg levererad till företaget. Av den frukten får sen vi anställda äta. Kanon tycker jag. Bilden är tagen idag torsdag, så en del har vi stoppat i oss. Och på måndag kan det ju kanske bli en fruktsallad av det som är kvar.

Kommentera inlägget här: