Carina

Ljudbok

Kategori: Läst o lyssnat

Som jag berättat tidigare så brukar jag lyssna på ljudböcker.

Nu är det ett tag sen jag hörde färdigt på den här:

Tyckte den var sådär. Ger den 3/5.

Sen laddade jag in den här:

Men jag hörde bara 1,5 skiva av den. Lyckades inte fängsla mig. När jag hade den i öronen så tänkte jag mest på annat. Det var en massa olika människor att hålla reda på. Alldeles för många för mig. Kan man betygssätta något som man ine ens gav chansen? Blir väl 1/5 då

Så nu håller jag på och lägga in den här:

Började lyssna på den idag på lunchen och den här kommer jag nog att höra klart.

Det tråkigaste med ljudböcker är att de ofta har så tokiga taggar så jag får sitta och fixa till det för att få allt i rätt ordning. Har ni upplevt samma problem? Något bra knep för att lätt fixa till det?

KOMMENTARER:

  • izabella säger:
    2010-02-11 | 19:12:53
    Bloggadress: http://homomilk.blogg.se/

    <3

  • Håkan E - Imitjdesajn säger:
    2010-02-11 | 19:50:13
    Bloggadress: http://imitjdesajn.blogg.se/

    Jag har en egen variant på ljudbok, jag la in en roman (örk) bredvid sängen för två veckor sen och jag har inte ens öppnat boken än, haha! Tyst ljudbok, bästa sorten :)

  • syster säger:
    2010-02-11 | 21:56:22

    tyckte Svinalängorna var bra, har läst den efter att jag hört lite av den som sommarföljetong på lokalradion. Tänker nog köpa hennes efterföljare. God natt, trött så nu blir det ingen bok utan lite pet i ett korsord,

Kommentera inlägget här: