Carina

Onsdag

Kategori: Allmänt

Onsdagar är rätt sköna. Slutade ju 14.30 idag och efter att ha tankat åkte vi direkt hem.

Har just tittat på "Himlen kan vänta - 1år senare". Vilka fantastiska människor det finns. Och jag tycker man kan behöva lite såna livsöden ibland. Jag blir liksom lite mer nöjd med mitt eget liv.

Nu ska jag riva ur kökslådorna så jag kan ta och slipa dem innan det är dags att måla dem. Det vore väl tusan om det inta ska bli klart i köket snart. Är det nån som har erfarenhet av att slipa bänkskivor och kan komma med några goda råd?

Just det, fick bilderna från Håkan idag. Han hade mailat dem till Bella och så hade hon glömt skicka vidare. Bjuder på en till att börja med.

KOMMENTARER:

  • izabella säger:
    2010-02-11 | 08:22:58
    Bloggadress: http://homomilk.blogg.se/

    FIN MAMMA <3 jag gråter bara när jag kollar på de.. : $

  • syster säger:
    2010-02-11 | 21:51:20

    tycker du är modig som bara åker o fotar dig så där!!

Kommentera inlägget här: