Carina

Överraskning

Kategori: Allmänt

Håller på med en present till Alla hjärtans Dag. Vad det är! Det kan jag ju inte berätta. Inte än. Men bildbevis kommer.

Om det nu blir nåt. Jag gjorde fel men har försökt rädda det. Vet inte resultatet än. Annars får jag göra om men det får bli en annan gång. Och då blir det svårare att hålla det hemligt eftersom Stefan alltid är hemma utom när han jobbar kväll.

Många jag läser gör "to-di-list". Jag hade också gjort en i mitt huvud men jag måste överskatta mig själv för jag hinner ju inte ens hälften. Förutom den där överrasknigen (som inte är klar än) så skulle jag måla och plocka rätt på lite grejor. Men har jag gjort det.

Kan redan nu berätta att den där överraskningen blev skit. Ingen idé att göra det klart. Bara att städa undan allt jag stökat till. PUST!

KOMMENTARER:

  • Håkan - Imitjdesajn säger:
    2010-02-04 | 11:15:45
    Bloggadress: http://imitjdesajn.blogg.se/

    Naw, men det är ju tanken som räknas ändå :)

Kommentera inlägget här: