Carina

Tjuvstart

Kategori: Allmänt

I morgon är det Alla Hjärtans Dag men vi tjuvstartade idag.
När jag håll på och fixade det sista med maten så donade Stefan lite. Sen undrade han om jag hade tid en stund. han ville att jag skulle komma in i vardagsrummet och där väntade mig detta:


Efter det så kändes det som även jag ville plocka fram min "överraskning" till honom. Han hade ju redan gissat sig till en del eftersom jag skrivit om det här på bloggen och han brukar läsa den. Men det gjorde inte så mycket. Burken tror jag att jag lyckats gömma för honom ändå.





Sen skålad vi och dansade till "Ever Since The World Began - Survivor" och kände oss väldigt kära. I alla fall jag.  Vi som nästan aldrig dansar med varandra.

KOMMENTARER:

  • Håkan - Imitjdesajn säger:
    2010-02-15 | 16:22:00
    Bloggadress: http://imitjdesajn.blogg.se/

    Oh, biskvier är kärlek det, skitfin burk också! Inte utan att man undrar vad som var i det lilla paketet! :p Det här med ljudklipp på bloggen är lite småklurigt så det tror jag att du ska be Bella visa någon gång! :)

Kommentera inlägget här: