Carina

Åter till gymmet

Kategori: Motion

Idag återvände jag till gymmet efter ett uppehåll på 6-7 månader. Vet inte riktigt var för det inte blivit av under hösten. Har väl helt enkelt blivit bortprioriterat. Kan ju medge att det var rejält tungt och då gick jag ändå ner i belastning. Jag har ju trott att jag ändå håller igång med annan träning men det hjälper tydligen inte för att hålla igång styrkan. Nu ska jag försöka gå till gymmet i alla fall 1 gång i veckan. Den veckan jag åker själv så förfogar jag ju fritt över min tid men den veckan vi samåker så har jag svårare att hinna med det. Stefan jobbar ju inte heller 8 timmar de dagarna (men det gör jag) så det innebär att om han inte ska behöva vänta på mig så hamnar jag på minus i arbetstid. Tid som måste tas igen. Jag kan ju sätta mig och jobba nån eller några timmar hemma på kvällen men hur kul är det.



Nu ska jag i alla fall ge mig iväg och köra ett jympapass. Får se hur det går för det känns ordentlgit i kroppen efter styrketräningen. Benen känns lite stumma. Men det är väl bara och bita ihop (eller så bryter jag ihop).
Känner mig liet strressad. Tiden rullar iväg alldeles för fort och jag hinner inte med det jag borde och vill.

KOMMENTARER:

  • Sara - En dalkulla i Österrike säger:
    2010-01-20 | 14:26:53
    Bloggadress: http://candis.se

    SV. Ja tyvärr är jag en sån som behöver lite planering, men just nu är de helt omöjligt. Man tror att de är någorlunda okej men som idag nu så blev allt mosat. Ett tecken på deppression kan de mycket väl vara, skulle inte förvåna mig.

Kommentera inlägget här: