Carina

Bellas dator

Kategori: Allmänt

Ville bara berätta att Bella tydligen fått igång sin dator igen. Fråga mig inet hur eller vad som hade hänt men det känns bra. Jag har målat det jag skulle och hittade även ett papper jag letat efter, där jag hade elförbrukning och priser från förra året nertecknade. Det kändes väldigt bra och när jag nu kunde kontrollräkna förbrukning kontra inbetalningar så kunde jag konstatera att vi ligger på plus. Sånt gillar vi.

Har titat på "En annan del av Köping". Fick veta att Linda hade haft en riktigt svår depression. Livet för dom är nog inte så bekymmerslöst som jag kanske ville tro. Just Linda verkar ju också ha ganska många hästar i stallet. Och ja gkan förstå hennes längtan efter familj.

Nu ska jag göra mig ordning för sängen. Imorgon ska man studsa upp 04.30 igen. Får inte komma efter med sömnen redan från början, då är det kört mot slutet av veckan.

Kommentera inlägget här: