Carina

Frissan

Kategori: Jag

Idag var jag hos frissan. Det var verkligen välbehövligt eftersom det var 3 månader sen sist och jag är ju rätt kortklippt (i vanliga fall) så 3 månader är alldeles för länge mellan gångerna.

Gick till samma frissa som jag brukar gå. Tycker visserligen att hon är lite väl dyr men å andra sidan brukar jag alltid vara nöjd när jag går därifrån och då har jag tyckt att det kan vara värt lite extra. Men nu hade hon höjt priset. 410:- för klippning. Är inte det lite väl mycket? Hur mycket betalar du för att bli klippt?

Det finns ett ställe i stan där dom tar 190:-. Då skulle jag ju kunna klippa mig dubbelt så ofta och ändå inte betala samma pris. Men vet inte om jag vågar teswta dom. Men det kan ju bli bra. Kanske skulle testa nästa gång det är dags.
 Och blir det inte så bra så växer det ju sanrt ut igen.

Någon bild får ni inte idag. Jag tycker det är svårt att ta bilder på mig själv och jag är inte upplagd för att  bli fotograferad. Men på lördag ska jag o Bella åka till Håkan och bli fotade. Kanske kan ni få se något av det framöver

Kommentera inlägget här: