Carina

Härliga fredag!

Kategori: Motion

Igår försvann kvällen i ett nafs. Var tvungen att  jobba både före och efter träningen.
På träningen var vi bara 5 glada tjejer/tanter. Och tränaren har varit på semester och kom inte hem förrän idag så vi körde på själva. Kämpade på ganska bra tycker jag men uppvärmningen blir inte densamma.
Jag hade tagit med balansbollen till allas förtjusning. Min tanke är ju att jag ska bli bättre på att använda den även här hemma var eller varannan dag men det har inte blivit så.

Idag slutade jag redan 12.30 och då åkte vi direkt hem. Jätteskönt att komma hem så tidigt. Det blev en tur i skidspåret. Med valla den här gången. Det var inte lika bakhalt men inte heller särskilt framhalt. Innan jag kasat mig runt så var väl den mesta vallan bortnött. Lite kämpigt är det och jag svettas ju som en gris i bastun men skönt att duscha sen. Fick dock lite skoskav. Det måste jag försöka få ordning på nästa gång det är dags.

Nu ikväll blev det god macka och vitt vin för min del. Stefan drack öl. Sen gladdes vi åt dom fantastiska tjejerna i skidskyttelaget. Grattis till GULDET. Och grattis Norge till bronset.


Räkor och ägg för min del


Köttbullar och rödbetssallad till Stefan


Snart är det dags för "På spåret". Hoppas att jag kan hålla mig vaken. Är ganska trött men det är ju inget ovanligt på fredagen. Dessutom har det varit tidiga mornar den här veckan. Men det är rätt skönt att sova framför soffan.


Har varit duktig med lunchpromenaderna den här veckan. Igår fick kameran följa med.







Kommentera inlägget här: