Carina

Inte som man tänkt sig

Kategori: Allmänt

Jag hade tänkt uppdater här ikväll.  Om hur flitigt jag tränat den här veckan, har rätt jag har ätit och hur resultatet på vågen uteblivit. Och om lite annat också.

Men kvällen blev inte älls som jag hade räknat med. Inte för att jag hade räknat med så mycket. Man kan väl säga att det hände mycket mer istället. Vad, vet jag inte om jag vill berätta. Inte för min skull men med respekt för andra inblandade. Men jag kan säga så mycket som att just nu är det 3 katter i huset mot normala 2. Går väl så där. Våra kissar är mest nyfikna men nykomligen är försiktig av sig och fräser och morrar när dom andra kommer för nära. Men får dom bara lite tid så ska det nog lösa sig.


Foto: Izabella Skoog

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2010-01-23 | 08:18:04
    Bloggadress: http://[email protected]

    exakt! Du har så rätt.. all heder åt alla ensamstående mammor (och pappor!) där ute!



    Hoppas du får en underbar dag!

Kommentera inlägget här: