Carina

När orken bara försvinner

Kategori: Jag

Ofta kan jag känna mig full av energi och lust att ta itu med saker och så, bara som i ett trollslag så är all ork borta. Ibland kan det vara något konkret som händer, ibland så vet jag inte vad det är.

Som nu ikväll t ex. Kände mig ganska energifull och så fick jag ett SMS från Bella att hennes dator inte fungerar. Med ens är all kraft hos mig borta. Och det är ju inte mycket jag kan göra. Det enda jag känner är att jag får betala om det nu inte ordnar sig ändå, vilket jag verkligen hoppas för jag känner att jag inte har pengar till det.

Nu ska jag i alla fall samla ihop lit energi och gå upp och måla några av dom där köksluckorna igen. Sista strykningen på dom tre. Det tar sig sa mordbrännaren.

Sen ska jag titta på "En annan del av Köping". Gillar verkligen det programmet och dess karaktärer. Dom verkar leva ett ganska bekymmerslöst liv.

Kommentera inlägget här: