Carina

Säsongspremiär

Kategori: Motion

Idag börja jympan igen. Ska bli skönt fast det känns som att det kommer att bli väldigt jobbigt. Eftersom alla deltagare hela tiden tittar på mig, vad jag gör så måste jag ju ligga i, inte maska. Vi brukar skoja om att om jag kliar mig i huvudet så gör dom andra det också. Men det är inget nytt program, det får vänta till hösten. Det är kul med nytt men samtidigt kan man jobba på lite mer när allt känns välbekant.

Har blivit dåligt med bilder senaste tiden men har inte direkt haft något att fota. Och dom gamla som jag har på min hårddisk börjar kännas uttjatade. Vid tillfälle ska jag lägga över bilder från stefans hårddisk till min men det har inte blivit gjort än. Det får bli en scannad bild på Bella när hon var liten. Min fina tjej!


Kommentera inlägget här: