Carina

Skidvalla

Kategori: Allmänt

Idag har jag köpt ett Gunde-pack. Det ser ut som om det ska bli bra skidväder i helgen och då ska det åkas. Hoppas på att få till ett bra fäste nu. Om ni läste mina inlägg i början av december så minns ni kanske hur mycket jag längtade efter vinter och snö. Och sen så kom det plötsligt en hel massa av den varan. Men lite onödigt kallt har det varit. För mig får vintern gärna fortsätta men lite behagligare temperatur tack. Sen i mars så kan all snö smälta bort och ge plats för tussilago och blåsippa.



I övrigt har det inte hänt så mycket idag. Veckohandlade efter jobbet så nu slipper vi det på torsdag eller fredag. Torsdagar har ju annars varit vår handlardag men eftersom jag har träning då så blir det så stressigt.

Och så var det ju skidskytte. Nedrans att Helena skulle bomma dom där 2 skotten men ACO lyckades ju få till det.
GRATTIS till GULDET!

KOMMENTARER:

  • emina -konst & kreativitet- säger:
    2010-01-14 | 10:36:41
    Bloggadress: http://eminacreations.blogg.se/

    Det vem man aldrig:/ man vill inte heller "plugga för många gånger" bara för att det blir fel... Asch det är svårt.

  • Art by Lisa Lans säger:
    2010-01-15 | 10:54:35
    Bloggadress: http://lans.blogg.se/

    åh, va kul att åka skidor.

Kommentera inlägget här: