Carina

Strålande vinterdag

Kategori: Allmänt

Idag är det ett strålande vackert vinterväder. Tyvärr tror jag inte att jag kommer hinna njuta av det annat än från insidan.



Stefan var tvungen att åka iväg nu en stund på förmiddagen och under den stunden måste jag hinna få undan lite här inne.

Sen kommer hans ex med man hit en stund eftersom det är en del som vi måste prata om som berör deras gemensamma barn.

Ikväll ska Stefan iväg och träffa några av sina klasskompisar från 9:an. Jag har lovat vara chaufför och under tiden hade jag tänkt besöka en väninna för att slippa åka fram och tillbaka. Men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken. Kanske åker jag hem emellan.

Bäst att sätta fart nu så jag hinner det jag ska. Lovar en bättre uppdatering imorgon.

Kommentera inlägget här: