Carina

Fikarast

Kategori: Vardag

Idag är jag alldeles ensam på jobbet.
Inte ens frukostrast var kul, alldeles ensam.
Sen har jag dessutom bestämt mig för att det är Nutrilett som gäller på jobbet idag
(det var samma igår) så inte ens en god smörgås fick jag sällskap av.



På våningen under håller dom på och bygger om.
Tidigare i  förra veckan var det en del bilningsarbete.
Idag vet jag inte vad dom gör men det låter som om jag befinner mig på en mycket vältrafikerad flygplats där plan lyfter och landar hela tiden.
Rejält tröttande.

Kan ju lungt påstå att nu är längtan efter semester enorm.
Det är lite som att ju närmare man kommer desto mer outhärdlig blir väntan.
Men snart, snart, snart är det min tur också.
Bara 3,5 dagar kvar nu.

Bäst att jobba på nu så att jag får klart på lite ritningar.

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2010-07-29 | 14:18:37
    Bloggadress: http://ninninusens.blogg.se/

    Jag veeeeet! Är nog världens lyckligaste :D :D Älskar den! Hoppas du får en underbar helg! kram

Kommentera inlägget här: