Carina

Hallå!

Kategori: Vardag

Ja jag vet, jag har verkligen varit urkass på att uppdatera här men har inte haft lust och inte har det varit så mycket att blogga om heller.

I helgen var Erika o Johan här.
Det blev prat, pilkastning, grillning och kortspel.
De hann också med en liten båttur på söndagen tillsammans med Stefan men  jag o Bella stannade på land.

Erika börjar verkligen vara stor nu och just den här helgen började hennes fötter svullna.
Minns hur tjocka fötter jag hade sista veckorna av graviditeten. Men sen när Bella var ute så var dom smalare än nånsin igen. Egentligen var dom nog helt normala men de kändes väldigt smala.

Erika drömde tidigare att hon födde en säl istället för en baby. Chansen till det är 1 % (enligt hennes dröm). Hon födde sälen i en Cubus-påse.
Nu ska hon o Johan till Sälen på semester. Kanske är det då att hon ska föda i Sälen, inte en säl.
Ja, dom skulle ta med sig en Cubus-påse i alla fall.

Vad jag inte gjorde i lördags var att fotografera. Fanns bara en bild i kameran och just då så sov visst Stefan.

Kommentera inlägget här: