Carina

Bröllopsyra

Kategori: Vardag

Idag är det dan före dopparedan. För Daniel alltså.
Nu har dom hållit på och pratat om detta bröllop i över ett halvår och jag har nog inte riktigt fattat hur stort det är.
Hur stora delar av världen bevakar den här tilldragelsen.
Och jag tror att det är ganska många som åtminstone kommer att se nåt från spektaklet på TV imorgon.
Men dom börjar sända redan klockan 8 och vugseln är inte förrän 15.30.
Och dessutom har dom hållt på varenda kväll åtminstone den senaste veckan.
Vad pratar dom om hela tiden?
Jag har inte sett nåt så jag vet inte.




I vilket fall som helst så uppmärksammade vi bröllopet på jobbet idag.
Det blev bröllopstårta och alkoholfri skumpa.
Svensk flagga på bordet och en spelande tårtspade dagen till ära.

Tårtan var riktigt god. Ska försöka få tag på någon/några sådana.
Tydligen så har de sålt riktigt bra så det kan ju hända att dom är slut.
Men dom får väl baka mera.

Nu laddar jag för pubkväll!
Lovar berätta hur det var senare.

KOMMENTARER:

  • anne säger:
    2010-06-18 | 17:08:55
    Bloggadress: http://annnne.blogg.se/

    Jasså! Är tårtan så god? Jag som tyckte jag slog på stort som köpte mazarinerna till morgondagens tv-tittande.



    Vår by-ICA har världens sämsta sortiment så chanserna är inte stora att de har tårtan och bilen är inte hemma så inte lär jag bussa in till stan för en tårta.



    Jag som nu egentligen inte alls ska ha någon tårta, varför funderar jag så...? :)

Kommentera inlägget här: