Carina

Pubkväll

Kategori: Fest

I fredgs kväll var det pub i Hagen.
Något som pågått i 15 år men för oss var det premiär.
Vi var där ganska tidigt och då var inte så mycket folk.
Runt 23-tiden var det nog som mest folk. Men jag hörde att det inte var lika många som det brukar.
Fin nyutbyggd bar fanns det med mycket humana priser.



The Relations spelade. Det var 4 spelgladda grabbar som körde i olika konstellationer.
Duktiga var dom.





En del var uppe o dansade också men det blev inget av med det för min del.
Senare på kvällen blev det allsång. Jag hängde på en stund men vid 2-tiden tyckte jag det var dags
att ge mig av hemmåt.Stefan hade redan åkt hem eftersom han skulle upp o jobba tidigt på lördagen.



En lagom trevligt kväll och i alla fall jag har tänkt vara med nästa gång det händer.
Sista fredagen i augusti.

Kommentera inlägget här: