Carina

Äntligen

Kategori: Fest

Äntligen kommer ett nytt inlägg. Har varit urkass på att uppdatera. Blev helt enkelt så frustrerad när det inte fungerade med länkarna till underkategorierna. Det fungerar fortfarande inte men nu tror jag att jag har förstått hur jag ska göra, tack Sara. Jag ska bara ha tid att ordna till det. Kanske hinner jag en bit på väg ikväll och så tänkte jag fortsätta imorgon.

Tänkte visa blommorna jag fick när jag fyllde år. I min ålder blir det mest pengar och blommor men det gör absolut ingenting eftersom jag gillar båda dessa saker.


Lilja och brudslöja av Bella


Tulpaner...


...i en fin tulpanvas av Stefan


Blandbukett av Johan o Erika


Kalla i kruka från Anders med familj


Och så en bild på sötaste gästen. Sandra 2,5 månad

KOMMENTARER:

  • Kicki säger:
    2010-03-02 | 22:04:07

    Test

Kommentera inlägget här: