Carina

Filmtajm

Kategori: Film





Idag inhandlade "Luftslottet som sprängdes. När vi var hos syster o Kjelle så blev han så sugen på filmen så han fick våran och vi åkte och köpte en ny på hemvägen.

Började titta på den vid 20-tiden och vad händer? Jo, det gamla vanliga. Vid 21-tiden så vill mina ögon inte vara med längre. Jag somnar som en stock.

Jag är ganska less på att inte kunna vara vaken och se en film. Känner mig så social.
Det var precis vad Stefan också tyckte. Han gick och satte sig vid datorn medans jag sov vidare.

Nu är det ombytta roller. Jag är uppe vid datorn och han ligger och sover. Vi har helt enkelt inte samma dygnsrytm. Men älsklingen hade fyllt på vedbaljan innan han la sig så jag slapp ut i kalla farstun imorse. TACK!

KOMMENTARER:

  • sara säger:
    2010-03-08 | 09:11:38
    Bloggadress: http://mattz.blogg.se/

    det är äkta kärlek det! en fylld vedbalja :)

Kommentera inlägget här: