Carina

Gårdagens shopping

Kategori: Vardag

Gårdagens shopping.


En jättefin burk att ha kattmat i. På kroken där till höger ska det hänga en skopa men den låg kvar i disken när jag tog bilden.


En söt liten rådis som ska få sitta på locket till kattmaten


Några doftpåsar som vi ska ha i bl a skåpet där vi förvaran lakan.


Gardiner till vardagsrummet. 179:- för 2 längder. Det kallar jag billigt. Jag ska dock sy om dem lite eftersom jag inte vill ha hankar så som det var på dessa.


"Luftslottet som sprängdes"

Sen köpte Stefan ett par filmer till (vet itne vilka men tror det är nåt som jag inte är så intressared av)och en adapter till sin telefon och hörlurar.
Jag provade jeans men hittade inga som jag tyckte satt bra. Varför ska dom korva sig bakpå benen, ovanför knävecken? Är det så för er också?

Jag hade också tänkt köpa en sak på Mique men de hade inte det jag ville ha. Får titta i Nyköping igen där jag sett det tidigare.

Och så tittade jag på tyg till köksgardiner men det var samma sak där. Hittade inget jag tyckte om. Vet inte riktigt vad jag vill ha men när jag får sy på det så vet jag vad som känns rätt.

Kommentera inlägget här: