Carina

GRATTIS!

Kategori: Vardag

Idag är det underbart väder igen men jag väljer att sitta inne på lunchen. Min fot är inte så pigg på att gå idag heller.

Idag har jag två vänner som fyller jämna år.
Stort GRATTIS till Annica som blir 60 och Yvonne som fyller 50.

Annica är en granne som jag träffar varje vecka på jympan. En urgullig människa som jag är glad att ha fått möta. Kommer att uppvakta henne senare idag.

Yvonne lärde jag känna för många år sen genom hennes kusin som var en kompis.  Vi har hittat på mycket bus innan barn och familj dök upp. Hon bor i Småland och nu det var några år sen vi sågs. Men ska ringa henne ikväll och GRATTA.

KOMMENTARER:

  • izabella säger:
    2010-03-22 | 14:09:36
    Bloggadress: http://homomilk.blogg.se/

    Hälsa henne från mej :)

  • A säger:
    2010-03-22 | 20:18:38

    Tack Carina ,

    för uppvaktningen och dina fina ord,

    de värmer. Kram

Kommentera inlägget här: