Carina

Nya böcker

Kategori: Läst o lyssnat

Just nu läser eller lyssnar jag inte på något. Jag har lagt in "Den orolige mannen" av Henning Mankell i min Ipod men har inte börjat lyssna än.



Och så köpte jag en bok på rean för 19 ynka kronor som jag tycker verkar vara bra.


Och så fick jag en bok av mina arbetskamrater när jag fyllde år.



Det värsta är att jag inte hittar tid att läsa. Förr läste jag nästan jämt. När jag åt, lagade mat, på toan, på bussen och framför allt när jag gick och la mig. Men nu tycker jag det är så mycket annat hela tiden och jag åker inet buss så ofta och när jag lägger mig så somnar jag ju oftast inom 2 röda.

KOMMENTARER:

  • syster säger:
    2010-04-13 | 20:01:23

    Fick tips om en som skriver roliga böcker, finns visst bara på pocket för att de äe så populära o tar slut hela tiden.

    Karin Brunk-Holmkvist, har aldrig hört talas om henne men ska testa när jag läst färdigt "Dödgrävarns dotter".

Kommentera inlägget här: