Carina

Regn

Kategori: Vardag

Idag hade jag en fundering om att "springa" ett varv runt huset på lunchen.
Men det regnar ganska friskt ute så jag la ner den tanken.
Det är ganska OK att gå nu men jag kan inte röra mig så fort.


Ikväll blir det jympa. Men jagkommer inte att jympa själv men ska försöka delta som ledare och hojta ut vad de andra ska göra. Frågan är om det funkar när jag inte jympar själv.
Men jag behöver komma iväg och träffa lite folk. Och så vill jag dusch o basta.

Imorgon ska vi på mässa i Älvsjö med jobbet. Det ska bli ett äventyr att gå runt där hela dagen.
Funderar på att be om att bli avsläppt nära entrén så att det inte blir så långt att gå innan jag ens är inne och blir det för jobbigt får jag väl hitta nåt ställa att slå mig ner på. Det brukar kunna bjudas på på det ena och det andra. Så lite nötter och nåt att dricka kan ju vara gott.
Jag kommer också att utrusta mig med värktabletter om det blir för smärtsamt.

 

KOMMENTARER:

  • Agnieszka- mamma till 2 säger:
    2010-03-23 | 13:08:48
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Nu blev ju jag grymt nyfiken på de där bilderna, du kanske har lust att skicka över, om de finns på datorn vill säga!



    Ja regnkläderna kändes som ett jättebra kap, synd att de inte fanns i min storlek bara :)



    kram

Kommentera inlägget här: