Carina

Skratta eller gråta

Kategori: Motion

Idag lyckades jag äntligen ta mig iväg till träningen. Känns som det blivit dåligt med det den sista tiden.
Och jobbigt var det. Känner mig så trött i kroppen men kämpade på.

När jag kört några övningar så tog jag fram balansbollen. Skulle balansera på knä på den tänkte jag. Hittade inte riktigt balansen och när jag ska gå ner igen rullar jag åt sidan och så får jag högra foten under mig på nåt vis och hör hur det liksom krachar till. Blev att ligga med foten på balansbollen en stund.



Tog mig in i duschen innan jag åkte hem. Var inte så skoj att köra bilen men det gick.
Väl hemma så ska jag ta fram en elastisk binda. Vet ju att det ligger i min byrålåda. Men inte då. Antagligen har jag städat undan dom eller så har någon annan lagt beslag på dom. Krängde på mig en stödstrumpa för att få lite stöd. Sen blir det nog att tejpa!

Imorgon ska jag var tidigt på jobbet så nu blir det att fixa håret och sen krypa ner undet täcket. Ska leta reda på nån kudde att lägga under madrassen vid fotänden. Får bli nån från soffan för jag tänker inte ta mig upp flr trappan en gång till. (Var där uppe och letade binda också.)

Hoppas det går bra med bilen imorgon. Men jag har tingat SAAB:en så jag kan köra med farthållaren. Nu har jag tagit Ipren och Panodil och hoppa att jag kan sova ordentligt.

Kommentera inlägget här: