Carina

Vaken

Kategori: Vardag

Lördag idag och vem vaknar 6.30? Jo lilla jag förstås. Låg kvar en stund men sen tyckte jag att det var lika bra och gå upp och göra något istället för att ligga och tänka på det. Inte för det är så stora saker som skett man jag har tänt i pannan och laddad en maskin med tvätt. Plockat undan ren disk så nu kan jag ta itu med det som ska diskas.


Vintrigt Norrköping (foto syster)

Idag ska vi åka till Norrköping och shoppa. Jag vill titta på bl a gardintyg och så skulle jag behöva ett par nya jeans. har lite annat i huvudet också men får väl se vad det blir. Blir nog en tur till syster också för en fika. De skulle ha kommit hit i helgen men var tvugna att vara hemma och riva kakel och plocka ur köket eftersom målaren kommer till dem på måndag morgon. Men en fika har de nog tid till.

Önskar mina läsare en skön lördag!

Kommentera inlägget här: