Carina

Nominering till sovmorgon.

Kategori: Vardag

I morse hörde jag att man kan nominera både sig själv och andra till att vinna en "Sovmorgon från Hemtex". Det finns nog många som skulle behöva en sovmorgon nån gång. Men jag kom genast att tänka på Lina som bloggar på ninninusens.blogg.se. Hon om någon, borde vara värd en sovmorgon. Och det tänkte jag innan jag läst hennes senaste inlägg. Efter att ha läst det så stärktes mina tankar verkligen. Så jag gjorde slag i saken. Så här lyder min nominering:

Min nominering till tävlingen är nog lite annorlunda. Jag vill inte nominera mig själv utan Lina som har en blogg som följer. http://ninninusens.blogg.se/
Om man läser hennes blogg är det lätt att förstå varför hon borde få en sovmorgon.
Lina är 24 år och har tillsammans med sin sambo 2 barn på 3 och 1,5 år. Hon har nyligen börjat jobba efter att varit mammaledig. Hennes sambo jobbar ofta natt och då får hon ta hand om barnen själv. Och hennes barn är VÄLDIGT morgonpigga. De vaknar ofta runt 4-tiden och tycker det är dags att gå upp då.
Förutom sitt vanliga arbete så driver Lina, tillsammans med en kompis, ett företag på nätet. Hon håller också på att ta Taxi-körkort för att kunna köra extra.
I sommar kommer hon att ha 2 jobb och jobba mer än 100%.
Dessutom renoverar och fixar hon en massa hemma, både ute och inne, bakar och tar hand om sina barn och sin sambo.
Samtidigt har hon kämpat med sin vikt och gått ner c:a 20kg.
Lina är en fantastisk tjej och som sagt, jag kan inte se någon mer värdig vinnare av en sovmorgon.
Jag har inga mer personliga uppgifter om Lina mer än hennes blogg och en mailadress men det går säkert bra att kontakta henne den vägen. [email protected]

KOMMENTARER:

  • Agnieszka- mamma till 2 säger:
    2010-05-07 | 16:00:18
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Hoppas hon vinner, hon är såå värd detta! Jag har mer uppgifter om henne... men vet inte om jag får ge bort de



    kram

Kommentera inlägget här: