Carina

Räfsa+iTunes

Kategori: Ute

Idag har vi räfsat.... och räfsat.... och räfsat.
Jag hade ju hoppats på att vi skulle bli klara med stora gräsmattan men vi orkade inte riktigt.


Stefan in action


Nästan hela klar...


...bara lite i ena hörnet kvar...


...och så på utsidan av häcken.


Just ja, det här hör visst också till oss


Hittade fina violer i gräsmattan...


...och gullvivor i rabatten

Nu har Stefan sin "lördagsstund med öl o Jäger eller vad han dricker. Plus nötter och nån musikvideo.
Det ger mig tillfälle att sitta vid datorn med gott samvete.

Har försökt ladda ner iTunes i denna gamla dator men det gick inte bra eftersom den inte har utrymme/kapacitet för programmet. Så jag försökte att ladda ner det i Stefans dator och det har jag gjort men nu hittar jag det inte så jag kan packa upp det. Får be honom om hjälp sen men vill inte störa honom nu när han har sin kvarlitetstid.

Ooh vad jag saknar min dator!

Jag som hade tänkt lägga in en ny ljudbok i min Ipod. Det var längesen jag lyssnade på nåt och jag känner att jag verkligen vill lyssna på en bok nu. Det ger mig lust att ta mig ut på promenader när jag samtidigt får höra på en bok.


PS. Tur att jag har gott om tid och ett stort tålamod. Världens segaste internet+världens segaste dator är ingen bra kombination för stressade människor.

Kommentera inlägget här: