Carina

3. Mina 3 största intressen

Kategori: Jag

Oj det här var nog den svårast dagen.
Vet inte om jag har så stora intressen.
Känns liksom som om jag inte riktigt hinner med det.
Men det får vål bli det som tar upp det mesta av min fritid.
UItan inbördes ordning:

1. Bloggen.
Då menar jag inte bloggdesign men jag tycker det är kul att sätta mig att skriva och lägga upp bilder. Skulle vilja hålla på med det lite mer men så var det ju det där med tiden.

2. Träningen
Håller ju i gympan på tisdagarna och tycker det är kul att hitta på nya program. Men just nu har jag dåligt samvete för det har inte blivit nåt nytt i höst. Och inte har jag något klart för att köra igång med till våren. Det är ju en del pyssel det där med att få tag i bra musik och sen sätta ihop det med rörelser. Vissa låtar är ju så långa och behöver kortas. Nåt som jag inte är särskilt duktig på. Har ett program där jag ibland fått till det men har upptäckt att då fungerar det inte bra att köra i iPoden. Kanske har ni något bra tips.

3. Trädgården
Nej min trädgård är inget paradis direkt men jag gillar att gräva, rensa och platera i rabatterna. Har svårt att tänka mig lägenhet igen. Nån liten trädgårdstäppa vill jag allt ha. Fast vintertid skulle jag lika gärna kunna bo i en lägenhet. Bara den är varm så.



Imorgon. Del 4. Mina Framtidsvisioner

Kommentera inlägget här: