Carina

6 rosor

Kategori: Fest



Idag fick jag 6 st fina långstjälkade rosor av Stefan.
Nej det var inte för att jag har namnsdag (heter Elisabeth också)
utan att just idag är det 6 år sedan vi träffades första gången.
Och sen dess har vi hållt ihop. (5 år som sambo).

Kan se honom, i mitt minne, hur han stod utanför min dörr.
Han var ganska nervös minns jag.
Men han var ju den jag hade väntat på.

Jag fick 2 fina vinglas som vi knappt törs använda eftersom dom är så sköra
och lätt går sönder i disken.
Ett av dom är faktiskt ersatt eftersom det kraschade vid ett senare tillfälle.

Idag blev det lite extra festligt.
Förutom rosorna hade han köpt choklad och bubbel.



Jag hade handlat ett ett paket till honom också.



Snart blir det kaffe och nåt smaskigt till.
Och sen ska jag ta fram dom där glasen och hälla i lite rött.

KOMMENTARER:

  • A säger:
    2010-11-19 | 21:16:35

    Det är romantik det!

    Fortsätt på samma sätt så får du snart 12 rosor.

    Lycka Till!

  • Mary säger:
    2010-11-19 | 23:32:22
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Det är fint med speciella dagar som bara är ens egna och inte helgdagar man delar med alla!

Kommentera inlägget här: