Carina

Fars dag

Kategori: Vardag

Grattis pappa på Fars dag!
Kan ju inte ringa dig i år så det får bli så här istället.
Blir inget ljus i minneslunden heller men kommer att tända ljuset här hemma
och prata med dig.



Nu när jag har hållt på och snickrat och målat i köket så har du funnits med mig lite extra.
Det lilla jag kan om snickeri och målning är ju du som lärt mig.
Du tyckte verkligen om att arbeta med trä och målade lite här och där.
Och jag fick vara med.
I bon i stugan fick jag såga, spika, karva med kniv och måla.
Vi hade många fina stunder tillsammans.

Här på jorden är det vanligt grått novemberväder.
Lite ruggigt ute.
Men jag hoppas att du slipper frysa i din himmel.
Du har ju din varma sköna ylletröja på dig också.

Kram på dig pappa!

KOMMENTARER:

  • syster säger:
    2010-11-14 | 17:40:51

    va' fint.

    Tänder ett ljus jag me

  • Sara ~ Candis säger:
    2010-11-15 | 11:50:53
    Bloggadress: http://candis.se

    SV. Åhhh vad härligt, är sjukt avundsjuk :D den restaurangen är heeelt gudomlig. Härlig atmosfär och sjukt god mat :D verkligen värt ett besök.

    De har även en grupp på facebook om du har det: http://www.facebook.com/#!/pages/Innsbruck-Austria/FloJos/95348912970

  • Mary säger:
    2010-11-16 | 18:25:25
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Fint att kunna "samvara" fast någon inte är fysiskt med.



    Haha..måste också skriva att jag tyckte ditt ord för sadelskydd "pullagnugga" var fantastiskt! Hade faktiskt en svart men den försvann när vi flyttade, får skaffa mig ett nytt.

Kommentera inlägget här: