Carina

Tomt

Kategori: Vardag

Igår kväll var Bella borta.
Hon kom hem bara en stund innan jag skulle gå till sängs.
Och idag har hon åkt på kryssning.
Sen fortsätter hon till Sala för klassfest i helgen.

Stefan jobbar kväll den här veckan.
På torsdagar börjar jag alltid längta mer än vanligt efter honom.

Nu har jag ätit lite soppa i sallskap med Moa.
Har inte satt på någon radio, TV eller nåt annat som låter.
Bara elden i pannan som sprakar till ibland.

Snart ska jag ta min träningsväska och åka iväg på gummröra.
Kan behövas, blev ju ingen gympa i tisdags.
Och vi har varit dåliga i gymmet de senaste veckorna.


Det finns många fina bilder på Bella men tror den här är finast av dem alla

KOMMENTARER:

  • HåkanBråkan säger:
    2010-11-12 | 08:19:50
    Bloggadress: http://imitjdesajn.blogg.se/

    Det finns ett ställe i stan, typ inneställe som heter "Underbar". Jag tycker Bella borde jobba där! :)

Kommentera inlägget här: