Carina

En vanlig lördag

Kategori: Vardag

På eftermiddan ska jag skjutsa Stefan till Nyköping och klassträff.
När jag lämnat av honom har jag lovat Erika att vi ska övningsköra.
Hon höll ju på förra året men sen lades det på is.
Nu har hon tänkt komma igång igen och vill fräscha upp sig lite.
Sen blir det till att åka och jobba ett par timmar.
Datorn vill inte koppla upp sig mot servern här hemifrån.

Ska försöka få lite gjort här hemma innan det är dags att ge sig av.
Jag lär behöva jobba imorgon också så hemmet får stå åt sidan.
Men bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete brukar man väl säga.
Fast så skitigt är det inte eftersom jag har en man som sköter det mesta av städningen.
Vilken tur man kan ha.



Hann hälsa på Jacob en stund i veckan men han var ganska otrevlig och sov nästan hela tiden.
Men när jag bytte blöja på honom vaknade han till.
Han försökte kissa på mig den lilla rackarn men nådde inte riktigt ända fram.


Stefan provar Jacobs gym
Kommentera inlägget här: