Carina

Huvudvärk

Kategori: Vardag

Den sista tiden har det kännts som jag har nåt skit i kroppen.
Lite huvudvärk som jag försökt igonerera.
Ont i nacke o skuldror.
Och i fredags kväll och lördags morgon ont i halsen.

I morse väcktes jag av Molly vid 4-tiden.
Var tvungen att gå upp och kissa.
Kände att jag hade en gruvlig huvudvärk.
På väg från toan till köket (för att leta efter huvudvärkstabletter)
sätter jag foten i något kladdigt.
En kattspya!
Jippie! Gillar såna överraskningar.
Fram med papper och torka upp.
I med en Alvedon Forte och sen tillbaka i sängen.
Sov till 10 och huvudet kändes bättre.

Idag har det inte blivit mycket gjort.
Började med att se en gammal "rysare" från sjuttitalet som vi spelat in.
Var väl ingen höjdare men jag gillar dom gamla filmerna bättre än nyproducerade.
Tycker det blir lite för mycket effekter ibland.
Sen blev det "Män som hatar kvinnor" med Bella.
Dags för en ny huvudvärkstablett.

Enda insatsen jag gjort idag är en maskin tvätt och disken.
Nu lagar Stefan mat - korvstroganoff.
Det ska bli himla gott känner jag.

Sen ska jag nog göra ingenting igen.
Klockan 8 börjar "mitt program"
"Ensam mamma söker"
Vet inte varför jag tittar på det men känner att jag vill det.
Räcker inte det som förklaring?

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2010-10-24 | 22:03:26
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Inte kul och bli sjuk. Alla tycks denna höst ha fått en släng av någon slags virus och nu hotar dom med influensan:S

    Krya på dig!

Kommentera inlägget här: