Carina

Bättring

Kategori: Motion

För en gångs skull är jag alldeles ensam hemma.
Har skjutsat Bella till tåget och Stefan jobbar.
Var för slö för att laga mat så jag åt rester från helgen.
Nu har jag pysslat lite med musik som jag tänkt använda till nästa gympaprogram.
Har lite låtar som jag planerat att använda men vet inte om dom kommer att funka.
Brukar vara så att några försvinner för dom var inte så bra som jag trodde.

Nu ska jag nog slappa lite i soffan innan det är dags att åka iväg och köra ett gympapass.
Bella och jag hade tänkt köra i gymmet igår men ingen av oss hade riktigt lust så vi skippade det.
Vi har blivit lite slöa, och ohälsosamma vad gäller maten.
BÄTTRING KRÄVS!

Blir nog inget gym alls den här veckan men räknar med att köra gummröra på torsdag.
Och så får jag väl se till att få några lunchpromenader.

Kommentera inlägget här: