Carina

djävligheter

Kategori: Vardag

Idag har det djävlats ordentligt.
Visst är datorn bra, oftast otroligt bra.
Jag använder den ju i mitt jobb och ritprogrammet med sin applikation är verkligen suveränt.
Men ibland är det som om den jobbar helt på egen hand.
Och det har den gjort nu på eftermiddagen.
Vid lunch hade jag fortfarande tron att jag skulle kunna åka hem med Stefan vid 3
men ganska snart insåg jag att det inte fanns en möjlighet till det.
Siktade på bussen 16.30.
17.30 var jag klar.
Nästa buss går 17.47.
Konstaterar att det inte finns en chans att hinna med den.
Måste plocka ihop och gå på toa innan.
Ska jag vänta till 18.20?
Då får jag dessutom byta i Vrena.
Njä.
Nu väntar jag på att Stefan ska komma och hämta mig.
Sen blir det äntligen helg.

Kanske kan jag få ihop lite komp till jul och nyår.
3,5 timmar intjänade idag.
Fortsätter det så här så ska det väl inte vara omöjligt.
Men orkar jag?


(bild från nätet)

Kommentera inlägget här: