Carina

Helgen som varit

Kategori: Vardag

Oj vad tiden går fort fastän man inte gör nåt speciellt.


En självsådd solros kämpar på

I lördags så regnade det mest hela dagen.
Plockade rätt på en del tvätt och ställde mig och strök.
Skönt att få det gjort.
Sen plockade jag rätt på den sista packningen.

Idag var vädret bättre.
Stefan och jag hjälptes åt att städa undan i bon.
Nu finns det plats att ställa in trädgårdsmöblerna.


Har samlat på oss en massa skräp under sommaren

Plockade också ihop studsmattan.
Hoppas att den inte kommer upp nästa år.
Den är rolig första dagarna sen står den mest bara där.


Skönt att få undan denna tingest

Bella hade en liten sminkkurs med mig innan vi åkte iväg och röstade.
Så nu vet jag hur man gör med grejerna.


Jag klädde upp mig lite i ny tröja, nytt halsband...


...och nya skor.


Bella nöjd med sin röst.

 

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2010-10-01 | 14:41:02
    Bloggadress: http://ninninusens.blogg.se/

    ooh, fiiina skor!! Jag älskar skor! :D Hoppas ni får en underbar helg.

Kommentera inlägget här: