Carina

Nervös

Kategori: Vardag

Nu förstår jag varför jag inte haft någon egen dator tidigare.
Det är alldeles för nervöst.
Igår så startade jag upp datorn och allt var frid och fröjd.
Laddade ner Spotify för det vill jag ha.
Och iTunes måste jag ju ha. Men det hann inte bli klart innan det var dags att ge sig iväg på jympan.
När jag kom hem igen så var datorn nästan död.
Gav den konstgjord andning men det hjälpte inte.
Stefan fick köra hjärt- lungräddning men det dröjde en bra stund innan den hoppade igång igen.
PUST!

Idag tänkte jag att det är bästa att skapa återställnnigsskivor innan jag gör något annat.
Fungerar det? NEJ!
När jag kör igång programmet så kör den till 2% sen händer ingenting---
och ingenting.

Ledsnade på det och tänkte att jag surfar lite. Det kan väl inte vara så farligt.
Då indikerar mitt tillfälliga Norton virusskydd att det blivit något fel.
Jag följer instruktionerna till punkt o pricka men fungerar det? NEJ!
Stefan påstår att det är jag som är för ivrig och inte har tålamod.
Men jag är inte alls ivrig utan lugn och sansad.
Men datorer gör mig NERVÖS!

KOMMENTARER:

  • syster säger:
    2010-09-23 | 21:41:14

    stackars dig!!!!

Kommentera inlägget här: