Carina

Ny dator

Kategori: Vardag

Idag har jag köpt mig en dator.
Tidigare har jag i huvudsak använt mig av min jobbdator.
Eller lånat Stefans eller Bellas eller svurit över den gamla härken som står i övre hallen.
Men nu ska den skrotas!
Halleluja!



Nu har jag en dator där jag kan bestämma vad jag vill ha för program, teman mm.
Nu ska jag försöka få ordning på musik och bilder.
Ordna jympaprogram o musik:
Synd bara att jag inte tycker allt det där är så jättekul.
Mest för att jag inte kan det särskilt bra och då tar det sån tid.
Och tid är ju en bristvara i mitt liv (just nu).
Men om jag bara får/ tar mig lite tid så kanske jag lär mig och blir en fena.

Men nu är tiden snart slut för idag.
Ska strax iväg på jympa. Sen blir det nog en kopp te framför TV:n innan det är dags för sängen.

Har tyckt att det varit så motigt att jobba sista tiden (före, mellan och efter semester).
Sista veckan kände jag mig helseg i huvudet och kunde knappt tänka på en sak i taget.
Men idag känns det lite bättre. Bl a fick jag undan en del som har legat och jagat mig.
Så imorn känns det säkert mycket bättre nmär vi pruttar iväg strax före 5.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2010-09-22 | 20:00:44

    klimakteriet????

  • Herta säger:
    2010-09-22 | 20:21:32
    Bloggadress: http://hertabloggen.blogg.se/

    Var tränar DU någonstans?

Kommentera inlägget här: