Carina

Nystart

Kategori: Motion

Idag är det säsongspremiär för jympan för mig.
Dom andra körde igång förra veckan men då var jag ju på rymmen.

Känner mig lite dålig just nu.
Hade ju tänkt göra ett nytt program till hösten men det har inte blivit av.
Nu funderar jag på om jag ska köra det vi hade förra säsongen
eller om jag ska ta det som vi körde året innan.
Är lika ouppdaterad på båda så vilket jag än väljer så blir det säkert fiasko.
Borde kanske stanna hemma istället men det känns som att köra huvudet i sanden.
Äh, det kan inte bli annat än katastrof är lagom jetlagad i huvdet också.
Inatt vill kroppen inte ställa in sig på den nya tiden.
Blev inte många timmars sömn.

Men nu tog jag faktiskt fel på tiden. Fick helt plötsligt en timme över.
Sova eller snabbt gå igenom jympaprogrammet*??
Väljer nog faktiskt det första alternativet, tror det funkar bäst.
Så nu sätter jag larmet, tar en filt och kurar i soffan.




KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2010-09-14 | 21:39:56
    Bloggadress: http://mollansworld.blogg.se/

    Jag tyckte att det var jätte bra ikväll! Jag är precis slut! :)

    Jag tycker du är jätte duktig som orkar hålla igång alla oss andra!

    Kram Malin

Kommentera inlägget här: