Carina

Torka

Kategori: Vardag

Nu när jag bloggat från vår USA-resa så har antalet besökare på min blogg ökat.
Ja inte så där drastiskt men ändå.
Det har varit närmare 20 (och ibland ännu fler) som varit inne o tittat på min blogg
mot så där normala 10.

Då känns det ju som om kravet ökar att ge mer ifrån sig.
Men vad gör man en sån här dag när inget särskilt händer?
Skriver om något som irreterar en? Eller som gör en glad?
Fast idag känns det inte som om det är nåt speciellt som berör mig.

Jo jag är glad över ett par saker idag.
Stefan var ledig från jobbet p g a tandläkarbesök.
Det innebar att vi lunchade tillsammans. Det händer inte särskilt ofta.
Och Bella var och hälsade på mormor.
Med sig hem hade hon 2 burkar lingonsylt.
TACK MAMMA!

Innan Stefan lunchade med mig hälsade han på Jacob.
Det får bli en bild på grabbarna.


Vem ser mest nöjd ut?

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2010-09-19 | 20:54:38

    ser väldigt nöjda ut båda två. Stefan kommer säkert att tycka det är skitkul med emnkille eftersom han har haft mest tjejer omkring sig1

Kommentera inlägget här: