Carina

Årliga laxmiddagen

Kategori: Fest

Idag var det dags för den årliga laxmiddagen hos svärföräldrarna.
Det är alltid någon dag under påsken
men vilken kan variera med hänsyn till de som arbetar även på helgerna.
Alla var där utom ett av barnbarnen.
Mycket folk på liten yta men det går bra.
Som vanligt behövde ingen vara hungrig.
För de som inte är så förtjusta i lax fanns det skinka/kassler.
Eller som en del gjorde, en combo.

Senare blev det kaffe och massa olika bärpajer med vaniljvisp.
Som vanligt smakade allt bra.
Blir lite för mycket mat och stillasittande bara.



Innan vi åkte iväg på middag var jag till trädgården och hämtade rosorna som jag beställde för förra veckan.
Har fått ner dom i jorden också så nu hoppas jag att dom växer och blir fina.
Blev också lite som kom upp ur jorden när jag grävde groparna men det får jag ta hand om imorgon.

Hoppas ni alla har en
GLAD PÅSK!
Kommentera inlägget här: