Carina

Förberett

Kategori: Vardag



Nu har jag förberett för morgondagen.
Skruvat ihop och bäddat sängen till Jacob.

Fyndade en säng på blocket för 100:- med madrass.
Köpte nya lakan på Jysk.
Hittade inte täcket och kudden som jag trodde fanns kvar sen Bella
så jag klippte till en fleecefilt som får agera täcke o kudde istället.

Vi hämtar Jacob på väg hem från jobbet och sen ska vi rå om honom hela kvällen,
natten och en bit in på lördagen innan vi lämnar tillbaka honom.
Lite spännande ska det bli.
Tror det är första gången han sover borta och hans föräldrar är utan honom hela natten.
Hoppas dom ska kunna njuta av att vara för sig själva en stund.

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-04-07 | 22:01:52
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Bra fynd du gjort på blocket. Blev facinerad när systeryster skaffade barn och jag insåg att inget direkt hänt på spjälsängsområdet sen vi var små för 30 år sedan.

    Jag har fixat hem lite mönster så jag ska sy lite barnkläder tänkte jag även om man inte själv har någon bebis så är det kul och kolla kläder och även låna dom:)

Kommentera inlägget här: