Carina

Ledig

Kategori: Vardag

Idag har jag tagit ledigt från jobbet och det känns SÅ bra.
Även om jag inte har fått ihop så många timmar känns det som jag jobbat massor.
Det har varit så himla intensivt sista tiden.

Men bara för att jag är ledig ska jag inte ligga på latsidan.
Här finns massor att göra.
Ska snart sätta fart men först ska jag inta frukost.
Har tinat upp jordgubbar som jag ska hälla yoghurt över.
Sen lite hemmagjord müsli.
Kaffe och en macka blir det också.

Det kanske jag skulle göra idag - en ny omgång müsli.
Sen får vi se vad det blir.
En del inomhus, annat utomhus.
Känns som det finns hur mycket som helst att välja på.
Skulle gärna vilja få allt gjort men inser att det är omöjligt.

Såg just att hyresvärden var här och stängde vattenkranen.
Det betyder att sommarvattnet är på.



Kommentera inlägget här: